21 maja 2020
Ponad miesiąc temu opublikowaliśmy artykuł dotyczący planowania, dziś natomiast przedstawiamy kolejny artykuł " jakość wykonania."
 
Jakość jest bardzo ważna, nie najważniejsza, ale jeśli myślisz długo terminowo o swoich social media takich, jak : Kanał YouTube, Instagram, fanpage itp. to musisz robić to profesjonalnie. Tego oczekują od Ciebie widzowie.
 
Na początku może być jakoś, jakość przyjdzie z czasem, ale trzeba brać pod uwagę, że po przez brak jakości odrzucasz swoich potencjalnych widzów.
 
JAKOŚĆ 
 
ogólnie odbierana za coś profesjonalnego, coś co chce się oglądać, słuchać, czy czytać. Dla początkującego między innymi twórcy prowadzącego swój kanał na YouTube jest ciężko z dobrą jakością, zważywszy na ograniczony budżet. Jednak doświadczenie, jakie zbierzesz lub zebrałeś wykorzystuj, staraj się aby każdy kolejny miesiąc prowadzenia social media był lepszy. Ciągle poprawiaj i polepszaj prowadzenie swojego social media.
 
 
 
TREŚĆ
Staraj się robić ciekawe treści. Twórz relacje ze swoją publicznością i sprawiaj, że Twoi widzowie będą zostawać przy tobie i cie słuchać, oglądać jak najdłużej. Nie publikuj treści wykonanych na siłę. Wiele osób wrzuca coś na siłę nie analizując, czy to wgl. może zainteresować widzów.
 
Jeśli coś jest słabej jakości odpuść i poświęć więcej czasu. Opublikuj w wysokiej jakości, jeśli uznasz taką treść za gotową.
 
Najlepsza treść to taka na obecnym czasie, ale prowadząc swój kanał o własnej tematyce spraw, by widzowie/słuchaczy wiedzieli o czym mówisz.
 
 
 
 
 
 
 
Obraz / Wideo
 
Jakość obrazu jest bardzo ważna, ludzie w tych czasach nie chcą oglądać czegoś w niskiej jakości. Staraj się, aby Tworzyć materiały na wysokim poziomie. Np. na Youtube FullHD 4K.
 
 
 
 
 
 
Dźwięk
 
Obraz jest ważny, ale najważniejszy jest dźwięk. Dobra jakość dźwięku  często wystarcza dla widzów. Jeśli Twoja tematyka nie wymaga dobrej jakości obrazu to postaraj się, aby dźwięk był najwyższej jakości. Brak szumów, oraz, żeby widzowie nie zasypiali przy oglądaniu. Filmy zabierają ok 20-30% tego, co prezentujesz na żywo. Jeśli wydaje Ci się, ze mówisz głośno to pamiętaj, że w filmie może to wyglądać, jak bełkot znudzonego twórcy. Musisz być wiecznie energiczny.
 
Inaczej ma się sprawa, kiedy prowadzisz np. Vlogi podróżnicze. W takim wypadku jakość wideo jest bardzo ważna.
 
Po za Dźwiękiem, obrazem czy samą treścią ważne jest stabilnie budować swoją społeczność. Staraj się, by widzowie byli zaangażowani w twoje filmy. Każdy twórca ma swój target widzów i na pewno trafisz na takich widzów, co Cię skrytykują, dadzą łapkę w dół, czy nie zbyt miły komentarz, ale Pamiętaj po co to wszystko robisz.
 
Aha no i te negatywne komentarze czy łapki w dół również w algorytmach Cię pozycjonują ;)
 
Dzięki za przeczytanie tego artykułu. Przeczytaj ten artykuł kilak razy i wyciągnij dla Siebie najlepsze treści.
W najbliższym artykule będzie poruszony temat konsekwencji,
3maj się i Pamiętaj! Twórz swoje Social Media w dobrej jakości🙂

 

Początkujący Twórca na YouTube: Krok 2 (JAKOŚĆ)

✉ jutubelike@gmail.com

☎ 739 908 697

v0,5

Copyright © 2020 - 2024 

JutubeLike. Dariusz Śnitko 

CEO JutubeLike.pl

E-mail: jutubelike@gmail.com

JutubeLike to agencja marketingu społecznościowego o ugruntowanej pozycji,
w której pracuje doświadczony zespół profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem.
Niedrogie, skuteczne ulepszenia mediów społecznościowych dla firm każdej wielkości.

 

Jutubelike.pl oraz sklep-jutubelike.pl. nie jest w żaden sposób powiązany z Facebookiem, Twitterem, YouTube, Instagramem, Linked In, Google Plus, Pinterest, Sound Cloud, Vine, Periscope, Snapchat, Keek, Mixcloud, Vimeo, Tumblr, Spotify, Radiojavan, VK , Telegram i Dailymotion. Wszystkie loga, TM i nazwy marek należą do ich odpowiednich właścicieli i nie ustalamy żadnych roszczeń ani własności do nich. Ściśle przestrzegamy zasad i wytycznych społeczności określonych przez powyższe witryny internetowe i marki.