15 lutego 2020

Szybki strzał czy długoterminowa inwestycja w swój kanał na YT? 

 

To jest odwieczny dylemat początkujących twórców na YouTube. Blisko 80% twórców odpuszcza sobie po 1 roku tworzenia kanału na YT. Z 20%, które wytrzyma rok blisko 80% odpuszcza sobie po 2-3 latach. 

 

Mamy TRZY TYPY TWÓRCÓW NA YOUTUBE! Jakim Twórcą jesteś TY?

 

 

Pierwszy typ twórcy to taki, który wszystko doskonale planuje i jest to naprawdę bardzo dobre, jednak zdarza się, że częściej planuje tworzy szkice scenariusze, ale mało nagrywa i koniec końców rezygnuje z publikacji filmu lub co najgorsze; film przestał być aktualny z obecnym trendem. 

Planuj i przygotuj sobie scenariusz, ponieważ wtedy wydasz się wiarygodny i nie będziesz się zacinał/zacinała podczas nagrywek. 

 

Drugi typ twórcy to taki, który ma olbrzymi zapał i masę tematów do opublikowania, nadaje jak szalony swoje filmy, czasami nawet po kilka dziennie, jednak są one mało interesujące, co widzom się nie podoba. YT takich filmów również nie będzie promował dla swoich widzów. 

Nagrywaj i to bardzo często, jednak ustal swój harmonogram. Konkretne dni w tygodniu i godziny. YT kocha, gdy twórca publikuje filmy o jednej porze dnia. Nagrywanie codzienne jest bardzo dobre, ale czy aby na pewno masz tyle pomysłów? Nie lepiej dać 2-3 filmy w tygodniu dobrze przygotowane po 5-10 minut na początek? Twórz stabilną społeczność na swoim kanale, która z chęcią będzie wracać na twój kanał oglądać filmy. 

 

Trzeci typ twórcy to taki, który ma wszystko gdzieś i nie przygotowuje się do publikacji filmów. Z jednej strony warto wziąć trochę pewności siebie z tego typu twórcy, z drugiej natomiast nie chcemy, aby odbierano nas jako niekompetentnych. A tak wyglądają twórcy bez przygotowania.

Sprawdzaj, co Cię otacza podczas nagrywania, nie pokazuj wszystkiego i nie publikuj wszystkiego jak leci. Rób swój content.

Przygotuj się i nagrywaj z głową. 

 

Podsumowując: 

 

YouTube to długoterminowa wspinaczka, która przyniesie Ci wiele trudności. Wiele razy będziesz chciał odpuścić, bo nie będzie widać oczekiwanych efektów, ale wiedz, ze brak efektów jest spowodowane błędem, jaki popełniasz przy swojej twórczości. Poprawiaj się i doskonal swój kanał oraz wizerunek. 

KORZYSTAJ Z WIEDZY, JAKĄ DAJE DZIŚ INTERNET!

 

Dołącz do naszej społeczności na FB, a także odwiedzaj naszą stronę, ponieważ oferujemy wiedzę zarówno darmową, jak i tą bardziej konkretną (płatną). Oczywiście ciekawych smaczków na blogu również nie zabraknie. Pojawią się tematy nie tylko związane z samym YouTube, ale również innymi platonizmami Social Media.

 

Promuj swoją markę razem z nami. 

 

Podrzuć ten artykuł dalej dla ludzi, którzy chcą się doskonalić a także budować swoją markę w social media. Niebawem damy wiele praktycznych porad na zwiększanie widzów na swoich kanałach.

YOUTUBE - Czyli DŁUGOTERMINOWE BUDOWANIE swojej MARKI | JutubeLike #1

Zobacz jak się wybić na YouTube

✉ jutubelike@gmail.com

☎ 739 908 697

v0,5

Copyright © 2020 - 2024 

JutubeLike. Dariusz Śnitko 

CEO JutubeLike.pl

E-mail: jutubelike@gmail.com

JutubeLike to agencja marketingu społecznościowego o ugruntowanej pozycji,
w której pracuje doświadczony zespół profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem.
Niedrogie, skuteczne ulepszenia mediów społecznościowych dla firm każdej wielkości.

 

Jutubelike.pl oraz sklep-jutubelike.pl. nie jest w żaden sposób powiązany z Facebookiem, Twitterem, YouTube, Instagramem, Linked In, Google Plus, Pinterest, Sound Cloud, Vine, Periscope, Snapchat, Keek, Mixcloud, Vimeo, Tumblr, Spotify, Radiojavan, VK , Telegram i Dailymotion. Wszystkie loga, TM i nazwy marek należą do ich odpowiednich właścicieli i nie ustalamy żadnych roszczeń ani własności do nich. Ściśle przestrzegamy zasad i wytycznych społeczności określonych przez powyższe witryny internetowe i marki.