LIKES YT - Znaczenie Łapek
Łapki pod filmem są ważne. Ich liczba ma wpływ na to, czy film będzie w ciągu najbliższych 24h-48h proponowany innym widzom na platformie YouTube. Warto wiec zadbać, aby pod nowymi filmami pojawiały się łapki. Na dzień dzisiejszy łapka pod filmem ma duże znaczenie.
CO DAJE ŁAPKA POD FILMEM?
Dla twórcy motywacje i na pewno satysfakcje, ale dla platformy YT łapki pod filmem oznaczają aktywność oraz informacje, czy dany film się podoba, czy też nie. Im więcej ocen pozytywnych tym chętniej YouTube będzie chciał taki film proponować innym widzom. Najważniejsze są pierwsze 1-48h Maksymalnie do tygodnia.
Warto pamiętać, aby łapek pod filmem była odpowiednia ilość. Kupując łapki można przesadzić. Proporcje powinny być ok 150:1000 (łapki do wyświetleń)
JAK ZDOBYĆ LAJKI POD FILMEM?
Są dwie metody. Darmowe oraz te płatne.
Przy darmowej opcji, należy ciężko pracować i regularnie przypominać o zostawieniu łapki pod filmem. Ważne, jest aby promować taki film na różnych grupach. I oczywiście, aby film podobał się odbiorcom.
Płatne Polubienia są o wiele łatwiejsze w dostarczeniu i fakt, nie są one może w 100% naturalne, a poniekąd wymuszone, jednak takie łapki pozwolą Ci dotrzeć do większego grona widzów na YouTube, a Ci już w naturalny sposób zaczną Ciebie oglądać i aktywnie uczestniczyć pod filmami.
W naturalny sposób mogło by minąć kilak miesięcy na uzyskanie takich polubień, kupując takie łapki przyśpieszamy proces budowania wizerunku, a sam YT chętniej będzie promował twoje filmy innym widzom na YouTube.
v0,5
Copyright © 2020 - 2024
JutubeLike. Dariusz Śnitko
CEO JutubeLike.pl
E-mail: jutubelike@gmail.com
JutubeLike to agencja marketingu społecznościowego o ugruntowanej pozycji,
w której pracuje doświadczony zespół profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem.
Niedrogie, skuteczne ulepszenia mediów społecznościowych dla firm każdej wielkości.
Jutubelike.pl oraz sklep-jutubelike.pl. nie jest w żaden sposób powiązany z Facebookiem, Twitterem, YouTube, Instagramem, Linked In, Google Plus, Pinterest, Sound Cloud, Vine, Periscope, Snapchat, Keek, Mixcloud, Vimeo, Tumblr, Spotify, Radiojavan, VK , Telegram i Dailymotion. Wszystkie loga, TM i nazwy marek należą do ich odpowiednich właścicieli i nie ustalamy żadnych roszczeń ani własności do nich. Ściśle przestrzegamy zasad i wytycznych społeczności określonych przez powyższe witryny internetowe i marki.